You can cut my wings but I'll find a way to fly

Long time no see...
Har inte bloggat på ganska länge men jag har måtte sådär så har inte orkat med sånt här då... men nu är jag här :) det har varit en jävligt dålig vecka men ändå en ganska bra vecka ;) jag har som sagt mått skitdåligt och helt deppig och nere men har bara gått i skolan tre dagar den här veckan och idag gick vi typ en halv dag nästan :)
i onsdags tränade vi med Dolls för att lära oss våruppvisnings programmet och då igår när jag skulle träna hemma på det slog jag i handen i min bokhylla så två fingrar blev typ helt blå och ena är typ uppsvullen och det andra kan jag inte böja helt... :( så typiskt mig x)
håller på och fixa nytt tema och det kanske blir det jag har nu men måste fixa lite men det går inte på min mac så det får bli typ i helgen eller nått :)
och jag kanske ska börja använda tumblr antingen istället för bloggen eller både och men har inte bestämt mig än så vi får se med det me :)
Ska kolla på Gossip Girl typ snart och har typ ingenting mer att skriva... fast jag ska lägga ut lite bilder :)
Jag för någon vecka sen :P
Bara jag som känner så typ varje kväll...?
I would know...

Jag borde typ skriva det på min arm för att komma ihåg... :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0