Dag 9 - 5 saker du kanske inte visste om mig

Hejsan!
Idag var det skola som vanligt men blev jävligt sur på en lärare i morse. Jag bor ju i jakan och går i fjällen i vikjsö så det tar en liten tid att komma till skolan och idag när vi skulle börja åtta med gympa tänkte jag att jag kunde sätta på mig idrottskläderna hemma så jag kunde åka lite senare till skolan. När jag satt på bussen som precis lämnat jakan ringer Jonna och säger att vi börjar 10.10... asså ni fattar inte hur jag kände mig då... jag ville typ skrika över hela bussen men det gjorde jag inte såklart men jag åkte till skolan och mötte Jonna sen gick vi hem till henne och lagade pannkakor!
annars har det varit en ganska lugn dag med inte så mycket att göra!! :) me gusta :P

Jag ska ju alltså skriva en lista om fem saker som man kanske inte visste om mig och jag kommer fan inte på någonting... :( men ska försöka klura ut något!! :P
  1. Min familj säger att jag har gått på toa i sömnen... xD
  2. Jag har 14 medaljer :D
  3. Jag är besatt av pengar... x) det kan ju liksom aldrig bli för mycket av det!!
  4. Jag är rädd för typ allt.. senast idag trampade jag på något som såg ut som en blomma fast jag tänkte att det var en spindel bara för att (om det var en spindel alltså) inte skulle gå in genom dörren när jag öppna x)
  5. Jag har varit besatt med kaloriräkning

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0