Dag 5 - vad mina barn ska heta



Heeej :D
Har precis dushat efter en roolig träning med hård styrka :) Det var så länge sen jag tränade och nu är det skönt att börja igen! och att veta att vi ska kötta till RM nu så blir man ännu mer motiverad att göra sitt bästa :D
Har inte hänt något speciellt idag direkt utan bara sovmorgon så jag börja 10.40 och träning :D fick också tillbaka mitt matteprov idag och jag är så jääävla stolt över mig själv!! Fick 35/40 och jag har typ aldrig fått så många rätt på ett matteprov för jag typ suger på matte men ja.. är såå stolt nu!! :D

För några år sedan ÄÄÄLSKADE jag udda namn eller vad man ska säga. jag kunde ta några ganska vanliga namn och göra dom konstiga och udda!! :D jag ville ändra mitt namn till Liza förut... x) tycker fortfarande att det är sjukt snyggt men jag vill behålla mitt namn men jag skulle absolut kunna döpa mitt barn till det. Tycker också om Ztar, Sydney, London tillexempel!! Tycker det är väldigt roligt när man döper sitt barn efter en stad!! Sjukt gulligt :D
Men ja... det är väl typ det jag vill att mina barn ska heta men jag kommer säkert att ändra mig!! men dom namnen är sjukt snygga :D
Träna med Demons idag <3

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0