Dag 4 - mina rädslor

Hejsan!
Okej enligt min blogglista ska jag skriva om mina rädslor och det jag kommer på är typ att jag är rädd för livet... x) vissa är ju typ rädda för döden men jag är inte riktigt rädd för det. men i alla fall livet typ fucks us all om man kan säga så. Även fast man kan "bestämma" vad som kommer att hända med dom beslut man tar behöver det ju inte gå som man hoppas. jag är också väldigt rädd för insekter och sånna småkryp som bara är äkliga och inte gör någon nytta till värden x) en annan rädsla är fötter. asså jag hatar fötter så jävla mycket... jag blir typ illamående.
Den sista saken som jag är rädd för är väl typ att nå upp till allas förväntningar eller mina förväntningar för den delen. Men det ingår väl i livet så det är kanske en och samma rädsla.
Där har ni mina rädslor! det är väl säkert flera men jag kan inte riktigt berätta om allt här på bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är rädd för livet och döden hahhahahahah kmr du ihåg??? hahhahahahha xd

2012-03-07 @ 20:49:53

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0