Dag 3 - Mitt rum

Det här är mitt rum! Jag hatar färgen på väggarna och jag hatar golvet. Hatar också mina möbler men får ju ett nytt rum och nya saker när vi flyttar!!! Men om det är någon som vill köpa en loftsäng från Ikea? Den är 140 cm bred och 2 m lång, silvrig! Kommentera om ni är sugna på att köpa den!!!
image description
(ignorera sopsäckarna som står under stegen men jag städade mitt rum förra veckan och jag har inte orkat slänga dom... xD )
Mitt rum från dörren med mitt skrivbord som går över hela väggen :P
image description
Från under sängen och man ser lite av dörren så att nu fattar lite vart det är någonstans. När jag tog den här bilden stod jag vid min byrå som man ser i nästa bild :)
(ignorera mitt "fina" jeans fodral till min ena gitarr men jag hade ingen plats för fodralet så satte på det på gitarren...)
image description
Mitt rum från skrivbordet som man såg i första bilden :)

Kommentarer
Postat av: Meggrat

Hanna jag vill köpa di dubbel säng :-)

ps:älskar din blogg och ditt rum e as snyggt

2012-03-07 @ 20:57:39
URL: http://wiki

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0