Dag 16 - Min drömresa går till...

Hello :)
Idag är det lördag :DD ska börja göra mig iordning för träning snart men annars sitter jag bara och lyssnar på musik :P
Igår var jag i skolan som vanligt och sen när vi sluta frågade jag min syrra om hon kunde fråga om pappa kunde komma och hämta mig och et gjorde han men jag fick stå ute i typ tio minuter först och självklart skulle det ju då börja hagla när jag stog där ute... :( så jag såg ut som en dräkt katt x)

Min drömresa går antingen till Australien eller Los Angeles eftersom det är helt awesome där :D
Nyvaken tjej här va :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaaa för Cody Simson är född i Australien och bor i LA nu fett hannah jag skulle valt samma sak bra val hannah det måste ju vara den anledningen du vill dit för :DDDD

2012-04-01 @ 18:58:19
Postat av: Emelie

btw fu för att du länka till min super blogg..........

2012-04-01 @ 18:59:39

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0