Dag 15 - Dåliga vanor

Hei Svein!!! xD
Hahaha om någon undrade varför jag sa sådär är det för att på lektionen idag såg vi en kille som hette Svein och det var ju lite roligt med hei innnan liksom.... x)
Men ialla fall det har varit en ganska bra och normal dag. vi hade yoyo test på idrotten och jag hade förjävla ont i mitt knä så jag fick ha ett knäskydd på annars gick det väl bra. jag sprang bara till E nivå för att jag tycker att det är tråkigt och för att jag tycker att det är meningslöst :/
Imorgon är det fredag igen och det är ju skönt och roligt men jag kommer väl inte ha något att göra men jag får hitta på nått kul :)

Jag har väl några dåliga vanor men jag vet inte.... hahah nej men när jag har tråkigt går jag och äter hela tiden och det är ju inte det bästa man kan göra men ialla fall... sen asså jag vet inte riktig några dåliga vanor som jag gör eftersom jag typ bara gör dom men det var ju ialla fall en :D

Bara för att Emelie gjorde så här på mig så tänkte jag vara snäll och göra samma sak :D KLICKA HÄR för att komma till hennes suuuuperbra blogg :D

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0