Dag 14 - Skolan jag går på

Hallo!
Idag var jag i skolan och hade det tråkigt fast ändå inte.. min första lektion som var livskunskap var inställd fast jag var tvungen att gå på flex så jag jobbade lite med litteraturhistorian sen gick jag till natalia en stund sen var det teknik och då kollade vi bara på korta filmsnuttar som var tråkiga... :( vår NO var inställd för att vi skulle på elevensval :) jag hade Stillbildsfotografi på SAM men min syrras lärare x) men det var roligt och imorgon ska vi tillbaka dit och framkalla bilderna i ett mörkerum :) sen är det ju träning också :D

Jag går på Fjällenskolan i årskurs åtta :) jag vette fan vad jag ska skriva om skolan men det är i alla fall den skolan jag går på ;)
Här är en fin bild på den också :P

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0