Dag 11 - mina närmsta vänner

Hej alla!!
Sitter och lyssnar på musik som vanligt men ska snart ut och springa lite :D måste bara ladda ner lite låtar till mobilen så att jag har något att lyssnar på där ute!
Kommer väl antagligen inte göra något speciellt annars idag... kommer väl bara sitta hemma och kanske kolla på någon film eller serie eller nått ;)

Mina närmsta vänner är några som går i min klass och några som inte gör det! Natalia, Emelie och Jonna går i min klass och har varit kompis med dom sen typ sexan men vi blev egentligen riktigt vänner typ i sjuan eller nått. Dom har alltid varit där för mig och jag älskar dom! En annan vän jag har, som jag också älskar väldigt mycket är Malin! Det började med att vi gick i samma gymnastik lag och sen också att vi gick i samma skola! Nu går vi i olika skolor och ses inte så mycket men glömmer aldrig bort henne! <3
Känner att den var väldigt passande *host* x) nej men mina kompisar är där för mig när jag känner mig som på bilden! <3

Kommentarer
Postat av: Natalia anonym apa i skogen

Älskar dig också Hannah!! :)<3

2012-03-20 @ 09:29:28

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0