Dag 10 - det här gör jag aldrig om

Hejsan!
Har inte uppdaterat på några dagar men har liksom inte orkat eller haft tid :) men nu tänkte jag göra ett inlägg och fortsätta med blogglistan!
Men börjar med min dag!! Den har inte varit den bästa men det har funkat bra :) hade alla mina tråkiga lektioner och sen när jag och en kompis var typ precis utanför skolan såg vi bussen som jag skulle ta åka... -.- men jag satte mig och lyssna på musik och vänta på bussen ändå och efter några minuter kom bussen fast åt "fel" håll men jag tog den för det var kallt ute och så... när bussen hade åkt typ en station eller nått klev Daniel Paris på bussen och satte sig typ nästan brevid mig om man kan säga så!! Min syrra ville att jag skulle fråga om autograf till henne!! x) men jag gjorde inte det utan tog en smygbild istället fast den blev inte så bra för det var precis när alla gick av så alla rörde på sig men men... sen träffade jag pappa i centrum och vi handlade PÅSKMUST!!!! :D kan ni fatta va gott :D men nu sitter jag och lyssnar på musik :)

Jag kan nog inte säga något som jag aldrig skulle göra om eftersom jag inte gör så mycket... jag vet någr saker som jag inte skulle göra men vill inte direkt säga dom sakerna här.. så det är mitt svar på denna punkt :D
There's too much to escape from, and nowhere too escape to...

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0