Dag 1 - berätta om dig själv

Jag heter Hannah Erika Nilsson och jag är 14 år. Jag bor i Jakobsberg i Järfälla med min mamma, pappa och syster. Jag har en kanin som heter Bianca. Hon är en liten gråmelerad hermelin på typ 3 år. Jag vill ha ett jättestort saltvattensakvarium med massa sjöhästar, en hund, en katt och en grå jako (hahah) Jag har också haft en dvärghamster som hette Mimmi och hon blev tre år. Det är typ ganska mycket för att vara en dvärghamster men på slutet blev hon blind... :(
Mitt liv består av typ fyra delar. 1. Musik 2. Cheerleading 3. Vänner 4. Skolan
Jag skulle inte kunna leva utan musiken. Det är den som alltid hjälper mig när jag går igenom någonting eller om jag bara vill vara ifred. Jag skulle inte heller kunna leva utan cheerleadingen och mitt lag <3 innan jag började på det tänkte jag bara för kul och för att jag ville börja träna igen efter att jag slutade på gymnastiken. men sen börjar man liksom älska sporten. I somras tänkte jag sluta på cheer och börja på Artistisk Gymnasik istället men när treminen börja igen börja jag älska det igen och kunde då alltså inte sluta.
Jag kan säga att jag inte är så väldigt social och brukar mest vara hemma i mitt rum och lyssna på musik!! :P men på senaste tiden har jag börja tycka att det är tråkigt att bara vara hemma så har börjat gått ut lite mer nu ;)
Annars är jag väl en trevlig tjej :D
Vet inte vad mer jag kan berätta om mig själv men... Där har ni mig in a nut shell!! :D


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0