09.38

Hello!
Asså jag har ingenting att blogga om.... :( jag vill inte vara tråkig och skriva om min dag hela tiden eftersom jag inte gör så mycket! Men då tänkte jag att jag kunde vara lite som alla andra och göra en blogglista!

Dag1 - Berätta om dig själv

Dag2 - Min familj

Dag3 - Mitt rum

Dag4 - Mina rädslor

Dag5 - Vad mina barn ska heta

Dag6 - Dagens Outfit

Dag7 - Det här ser jag fram emot

Dag8 - En bild på min handstil

Dag9 - 5 saker du kanske inte visste om mig

Dag10 - Det här gör jag aldrig om

Dag11 - Mina närmsta bästa vänner

Dag12 - Någon jag vill träffa just nu

Dag13 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag14 - Skolan jag går på

Dag15 - Dåliga vanor

Dag16 - Min drömresa går till....

Dag17 - Min största svaghet

Dag18 - Någon person som betyder väldigt mycket för mig

Dag19 - En bardomsvän

Dag20 - Saker jag vill göra innan jag dör

Dag21 - Något/Någon du saknar

Dag22 - Min profilbild på Facebook

Dag23 - Piercingar

Dag24 - Någon/Något som gör mig riktigt glad

Dag25 - Vad skulle jag göra om jag vann 1 miljon

Dag26 - Jag och någon klasskompis

Dag27 - Saker jag stör mig på

Dag28 - Ett sommarminne

Dag29 - En bild som är från när jag var liten

Dag30 - En bild som jag alltid skrattar åt

Nu vet ni vad jag ska skriva om och så ska jag försöka skriva varje dag :) Bjuder på en bild nu också ;)
tagen från http://theno1geek.tumblr.com/

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0