Dying to be someone else

Gott nytt år på er alla :)
Nu är det äntligen ett nytt år med nya drömmar och händelser :)
Hoppas att alla hade en rolig kväll med typ fyrverkerier och gott sällskap :) det hade ialla fall jag! jag var med några kompisar typ hela kvällen igår och firade det nya året!! :)
Efter bara typ en kvart på det nya året hittade jag en 50-lapp på marken så mitt år började väldigt bra :D jag tror att det är ett tecken på att ja borde ha pengar eller att pengar bara gillar att jag hittar dom lite här och var ;)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och gör inget speciellt och imorgon ska typ jag och mamma till Ikea eller nått sånt :) Sen måste jag träffa lite mer vänner!! saknar dom vet ni <3
För första gången bestämde jag att ha ett nyårs löfte och får se om jag håller det ;)
Nu ska jag ta och messa vänner och se vad dom har för sig!! :)


Update: Nu FUCKING snöar det också... Det skulle fan göra det för typ en vecka sen inte nu...

Kommentarer
Postat av: Emma

du borde absolut inte skriva "dying to be someone else" för du är så himla fin som du är, hannah <3

2012-01-16 @ 21:04:24
URL: http://emmamchale.blogg.se/

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0