Being rejected by you means everything

Hej!
Idag var det den andra dagen i skolan och jag typ håller på att dö... Varje dag börjar jag med typ en lektion som jag skrattar åt typ allt och jag har typ ingen aning om varför eller vad jag egentligen skrattar åt och sen sista lektionen är jag typ död och typ trött och typ halv sover och orkar bara inte hänga med i vad som händer runt omkring mig.
Aja när jag kom hem i dag skrev jag lite på min bokrecension som jag fortfarande inte vet vad jag ska skriva i... men den kommer väl antagligen bli bra :)
Nu är jag ännu mer trött eller vad man säger så jag ska kanske stänga av datorn snart och sen typ läsa i någon av mina böcker för det är snart bokredovisning... :(
<3

Men jag bjuder ju såklart på en "fin" bild på mig :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0