18:30

Hejsan alla!
Har inte bloggat på ett tag men har varit sjuk och inte orkat och sånt där, you know! men nu ska jag berätta lite kanske :)
Den här helgen har Dynamites haft DM genrep och jag var med i lördags! Det gick skiiitbra och Demons ägde och kommer äga ännu mer på DM och vinna GULD!!! :)
Men idag var jag på andra halvan av genrepet och kollade på mina grymt duktiga tränare :D Och så köpte jag en ny rosett :D
Nu har vi en träning kvar och om 6 dagar blir det DM i Västerås :) SJUKT TAGGAD :D men som jag sa kommer vi äga :D
I veckan praoade jag så slapp gå till skolan :P men nu måste jag tillbaka och ha det tråkigt fast det är lov snart så jag klarar mig nog :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska plugga in min bokredovisning till engelskan imorgon :( tråkigt värre...
Det var allt roligt som hade hänt mig... :P
Min nya rosett :D + jag efter DM genrep 2 :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0