Your face becomes the sun and I'm addicted... <3

Hello alla :)
Nu är det påsklov!!! så jävla skönt :D nu behöver man inte gå upp så tidigt på morgonen (jag kommer väl antagligen göra det ialla fall men ändå) men man behöver inte gå till skolan ialla fall :D
Men veckan efter lovet har vi typ två redovisningar och sen har vi matteprov veckan efter det... :(
Igår hade vi halvdag i skolan!! eller ja, vi fick kompledigt för att vi var där på kvällen i tisdags men det är ju typ samma sak!! idag har jag bara lyssnat på musik och räknat matte eftersom jag låg ganska mycket efter... måste städa mitt rum och plugga lite mer sen :(

Har inte gjort min blogg lista på ett tag men tänkte göra det nu men jag vet inte vad jag ska skriva... :( jag skulle i alla fall skriva min största svaghet och jag skulle nog svara min familj, mina vänner och typ musik :)
En bild från både Dayviews och Instagram :) alla som har Instagram följ gärna mig!! jag lägger ut alla möjliga bilder och ni som har Dayviews kan kolla på mina bilder där dom är också på allt mellan himmel och jord... typ x)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0