Why do I do that?

Hejsan svejsan!
Idag var jag i skolan och hade roligt... Vi började åtta med inne gympa och det var väl inte så tråkigt sen hade vi matte vilket var lite tråkigare men jag räkna på eftersom jag låg efter..
sen hade vi engelska till klockan elva och efter det skulle vi ha Hk men min grupp hade inställd så vi fick en tre timmars håltimme men jag "valde" att stanna i skolan för att jag inte hann hem och för att jag var tvungen att göra engelska som ska vara inne på onsdag. när jag och en kompis skulle vänta på att 'dom som hade hk skulle sluta såg vi att vi hade inställd svenska också som skulle vara vår sista lektion och ni fattar inte hur sur jag blev.... jag kunde liksom ha åkt hem och slutat vid elva....
men jag och emelie hade bestämt att vi skulle stanna efter skolan och göra engelska men när hon sluta HK:n så gick vi hem till henne och gjorde engelska.
vid sex kom jag hem och satte mig och åt mammas köttfärspaj. nu lyssnar jag på musik och ska duscha sen göra lite mer engelska!
Den här låten fanns på min Spotify lista som jag lyssnade på i dag för första gången på typ ett halv år och jag kunde fortfarande hela texten :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0