Still I am responsible

Hejhej!
Kollade precis på sista avsnittet av första säsongen av Awkward. Den serien har fångat mitt hjärta och gjort mig kär! Den hade värsta dåliga och oväntade slutet och jag ville bara gråta. Efter det ville jag att det skulle bli en ny säsong så jag sökte på google och det var en tjej som hade skrivit att det skulle bli en säsong till vilket självklart gjorde hela min dag!!
Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Va i kista med mamma och shoppa lite sen kom jag hem och va med syster ett tag. Kolla på Awkward stod efter det på listan att göra och nu sitte jag här och lyssnar på musik och ska göra matte och lite andra läxor...
Hoppas alla andra har haft en bra dag!
<3
Asså jag är död i låten... (man måste höja volymen tror jag..)
Jag lyssnade på den här låten jättemycket igår och varje gång jag satte på den kom reklamen på tv...

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0