A drop in the ocean

Hello world.
Jag ska nu berätta om något så roligt som mitt liv. Eller typ mina senaste dagar.
I fredags gjorde jag mig i ordning och gick till bussen. Där kom bussen i tid och när jag kom till stationen så kom det bara ersättnings bussar eftersom att tågen inte gick. Så min buss kom ju aldrig eftersom det blev köer och sånt skit på vägarna. När min buss äntligen kom kunde jag inte känna mina fötter och jag mådde inte så bra då, kände typ att jag skulle spy och sånt. Sen när jag kom till skolan var min första lektion typ slut så jag satt och vilade och hoppades på att jag skulle må bättre. Vilket jag inte gjorde. När mina kompisar kom var jag helt borta jag var helt i min egna värld och kunde typ inte fokusera på vad någon sa. Så en av dom frågade om jag verkligen mådde bra och frågade om vi skulle gå och säga till en lärare att jag inte mådde bra så det gjorde vi. Jag ringde pappa och han kom och hämta mig. Sen sov jag typ mest hela dagen.
I lördags så gick jag inte på träningen... och då gjorde jag inte så mycket. Jag lyssna på musik och kollade på vampire diaries! Inget annat kul händedirekt.
Idag har jag gjort läxor och lyssnat på musik och kollat på vampire diaries! Nu blir det väl ännu mer läxor och sånt :(

Ni får en låt av mig som jag älskar och börja lyssna på igår kväll. Den var också med i Vampire Diaries :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0