19.51

Hej!
Idag har jag varit och spelat piano på Filmgala Norr 2011. Jag fick spela när alla kom in i lokalen så man hörde det inte så bra men jag fick i alla fall spela. Den flygen jag spela på var typ större en min soffa hemma vilket är en tre sitssoffa som är normal stor. Och det var ett väldigt bra ljud i den. Annars har jag bara lyssnat på musik och spelat spel :)
Igår (tror jag) började jag kolla på systemkameror med videofunktion och vill kanske köpa en, men om jag ska köpa en sån så tror jag att det är bäst om jag säljer min nuvarande videokamera. Om det är någon som är intresserad av en Canon Legria HF M36 som är i väldigt bra skick. Köpte den i januari 2011 och har filmat och tagit kort på Cheer. Den hade jag i Malmö på cheer RM och hade den också i Italien i somras. Vet inte riktigt vad jag ska sälja den för men det kommer nog bli någon liknande summa som den köptes för eller så mycket som andra tar för det?
Men nu ska jag ta och kolla på serier och äta gooooodis :P
Kanske skriver i morgon om mitt pluggande och mitt matlagande som jag måste göra i morgon!!
Hejdå :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0