PRAO

Tjenare!
Idag va ingen bra dag för mig... Som jag skrev igår så började jag 8.10 och sluta 16.10 och det gjorded det inte bättre heller att jag vaknade typ två timmar sent så att jag vakna typ 2 minuter min buss gick så fick liiite panik där va!!
Fast dagen blev bättre när vi hade typ 3 timmars håltimme och när jag bara behövde göra mina kompletteringar och sen kunde jag gå på slutet av dagen!

Imorgon börjar jag 10.40 med svenska och sen slutar jag 15.40 och då åker jag till centrum, köper en macka och sen blire träning! :)

Den 2 december (alltså nästa fredag) måste jag ha en eller två PRAO platser och jag har iiiiingen aning om vad jag ska hitta på...
Jag vill göra något roligt och inte jobba på typ Ica eller nått.
Om det finns någon där ute i världen som vet något roligt jobb man kan praoa på när man går i åttan var vänlig att säga det snarast!!!
Jag tror att jag ska kolla runt lite men om jag inte hittar något så frågar jag på Klackenbergs i Jakan... inte för att jag vill det men har inte så mycket tid just nu...
Men om någon vet någon som har en plats för en eller två veckor kan skriva en kommentar, snällllla!!!!
Helst innan fredag :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Desperate Housewives :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0