It's getting colder here

Halloj!
Lite dålig uppdatering på sista tiden men har inte orkat blogga men nu är jag här igen! :)
Förra söndagen hade jag träning i fyra och en halv timma och då fick vi lära oss hela programmet!! Nu ska vi bara kötta till DM i vår :)
Nu ska jag snart på träning igen och är vääldigt taggad :)

I kväll ska jag se på BREAKING DAWN PART 1 :DDDD
Jag ska gå men Emma och Tove och det kommer at bli jättekul :)

I måndags och tisdags hade vi elevensval i skolan och då hade jag webbdesign där vi fick lära oss att göra egna hemsidor!
Min hemsida blev väl bara för att göra en och inte direkt så seriös men nu kan kolla på den HÄR!

Nu måste jag göra mig iordning för jag ska åka om typ 50 minuter men innan jag går kan ni få en bra låt som en kompis "visade" för mig härom dagen!
Chemical Vocation är ett svenskt band om någon undrade :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0