Don't take what you don't need from me

Tjenare!
Vad händer?
Ialla fall jag har varit vid Outlet idag med mamma och Emma och sedan spelade jag Wii. Nu sitter jag och lyssnar på musik (jag måste seriöst hitta på något annat att göra...) och ska kanske spela något spel eller något. Ikväll blir det 90210 på datorn och i morgon bär det av till Kista.
Någon som har planer för det 18 februari 2012? Eller någon som har planer att åka till Västerås kanske?
Jag tycker att alla ska komma till Västerås den 18/2 2012 eftersom det då är DM i cheerleading :)
Jag ska ju självklart vara där med mitt lag Demons och kämpa för guldet!!
Om det är någon som tänker komma kan dom väl kommerntera eller något!
Nu ska jag ta och städa mitt rum eller spela jag vet inte!
Ciao





Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0