Italien!

Tjolahopp!! :)
I morse kom jag hem från Italien. asså det var typ jättevarmt där och så kommer man hem till sverige som typ suger och har regn och typ 21 grader :( så ingen vill ju åka hem i lördags då men vi var ju tvungna... det kanske kommer några bilder från italien snart! vi får se!
annars har jag bara hållt på med min dator i dag eftersom jag inte har haft den på typ en och en halv vecka.. :'( och i morgon ska vi ha en "släktfest" för min syrra eftersom hon fyller år i morgon :D
nu ska jag fortsätta att lyssna på musik så vi får se när jag skriver igen! 

hejdå :D

i stället får alla en bild på mig typ förra året når jag bara hade min släkts gammla gitarr :) och kort hår hade jag också... :( ful bild helt enkelt

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0