Blackberry vs. iPhone

tjena!!
i dag fick min syrra en iphone 4 vit (vilket jag visste att hon skulle få) men eftersom hon fick en mobil och jag har en en super dålig mobil vill ju jag också ha en i födelsedagspresent!! men jag vet inte vilken... jag ville ha en Blackberry förut och jag tror att jag vill det fortfarande men jag väljer alltid ovanliga mobiler och det visar sig att dom inte är så roliga till slut... :( men då tänkte jag i dag att varför inte bara välja det normala och önska sig en iphone! :) men eftersom jag inte är så väldigt normal så vet jag inte vilken jag vill ha...
aja snart ska jag åka på en kryssning med familjen och det ska bli kul :P så jag slänger in några bilder på mobiler så ska jag tänka vidare och packa!! :D

ses =]
iphone 4 :)
Blackberry Bold 9930 :)

Kommentarer
Postat av: Emelie ;)

ja tycker du borde ha en blackberry dom e awesomeeeeeeeee!!!!!!! miss u vi måste ses ngn gång snart <333

2011-07-23 @ 12:45:51
Postat av: Maja

köp en blackberry !!!

dom e BÄST ;)

2011-09-02 @ 18:02:00

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0