Bilder

Hejhej!
i dag fyller min syrra år :) så Grattis till henne och alla andra som fyller år i dag! i dag som sagt ska vi ha en "släktfest" för min syrra så jag håller på att välja kläder nu som jag gjort i en halv timme nu typ... annars ska jag väl inte göra så mycket i dag typ sitta vid datan som i går :)
ladda över bilder från min kamera i dag. därför tänkte jag visa några bilder nu :D
hejdå!
I Tyskland på väg till Italien
Sen kom vi till Österike
Fortfarande Österike!!
Min syrras och mitt rum i lägenheten i Italien

Här är balkongerna på framsidan av lägenheten! Det ser bara ut som en men det är en som jag står på, en med stolar på och sen en utan någonting på! Vi hade en balkong på baksidan också och den var i mitt och min syrras rum!
När vi stog och väntade på att båten skulle komma i Tyskland på väg hem... det var utanför Border Shop :P

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0