Not over you...

Hola amigos!
Idag var jag i skolan som vanligt och jag hade So prov och sen lite senare på kvällen åkte jag till sjukgymnasten! Så det har väl varit en ganska okej dag! :)
Igår fick jag tillbaka mitt matteprov som jag gjorde i måndags och jag fick ett E som vanligt... fast det gick bättre än på förra provet så det var väl bra...
Nu håller jag på att lyssna på cheermusik och tränar på mitt cheerprogram :) 
VI FICK MUSIKEN IGÅÅÅÅÅÅR!!!!!!
Fast han som hade gjort musiken hade typ gjort fel så den var lite konstig men det än superbra ändå!
Nu ska jag fortsätta med cheeringen och snart ska jag kolla på tv också!!
Men ni kan få en trevlig lite låt så länge! :)
Haha det var inte den här jag tänkte från början men ni får den i alla fall :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0