Mistletoe

Hejsan!
Sitter och lyssnar på Justin Bieber och kollar på hundar! Det har blivit en vana att jag kollar på djur som jag vill ha! Först var det katter och nu är det hundar...
Idag var jag i skolan och hade det tråkigt... nästa vecka har vi NO prov och typ celler :)
Veckan efter har vi matte och kanske SO prov :(
I tisdags hade jag ju utvecklingssamtal och då var ett av mina mål att få minst C i alla ämnen förutom Engelska så det är något jag får kämpa för eftersom jag inte gillar att plugga direkt. Men vem gör det... :)

Nu hade jag tänkt att kolla på en film eller något sot. Hade tänkt kanske Bring it on: Fight to the finish men jag vet inte.
Hade också tänkt att lägga ut tre bilder på den hundrasen jag vill ha!
Dom här två bilderna kan ni hitta HÄR!
Och den här hitta jag på google!!
Men är dom bara inte föööör söta :)


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0