I'll never be good enough...

Tjenare allesammans :)
Idag har jag inte gjort någonting. Förutom på kvällen för då var jag och handlade lite och kollade på djur och akvarium med min pappa. Typ igår och i halva dagen i dag har inte vårat internet fungerat så jag har inte kunnat göra någonting så i dag när det började funka igen kollade jag på allt jag missat under dom senaste dagarna.
Nu sitter jag och lyssnar på en låt som typ fånga mitt hjärta och ag typ ÄLSKAR bandet!! :D Tänkte lägga ut den videon här i slutet av inlägget :)
Imorgon är det nyårsafton! På dagen ska jag nog inte göra någonting. Eller jo duscha men sen på kvällen ska jag ut med några kompisar :)
Jag målade om mina naglar i går med någon grå/glittrig färg som jag gillade först men den var ganska matt och inte riktigt det jag ville ha just då så idag målade jag om dom helt svarta :) jag har typ alltid svart naglack men det är bara för att det är min favorit färg och då måste man ju bara ha det. Fast på typ fredag måste jag ta bort det så det kanske var lite bad timing men ialla fall!
torsdag ska jag träna från 12-17 eftersom jag ska tävla med bästa DemonsStockholm Winter Games :)
Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och snart ska jag kolla på Vampire Diaries också och jag måste välja kläder till imorgon... och tror att jag ska äta snart också så nu är det fullt upp :)
Ses :)


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0